SKRIVET: 2009-10-01, kl 23:25:04 | PUBLICERAT I: My blonde life

heyy

Nu är jag tillbaka till bloggen igen:) Ska vara duktig med inlägg o så nu.

Idag har jag vatt och kollat på skor. Hade inte fått mina pengar då än, så ska gå dit och köpa dem imon istället. Bor typ bara en och en halv min gångavvstånd dit så. Innan dess så var jag i skolan och tråkade. Mådde inte så bra och tänkte gå hem, men har vatt borta så mycket nu från skolan så mina föräldrar är inte så glada på mig.. så jag härdade ut hela dagen. Hörde ni?? Härdade. jag vet vad det betyder och använder det. haha. Duktigt:P

Men nu ska jag fixa med annat. puss

Just det. Lägger in en bild på världens gulligaste läskburk. En cola light burk med typ bambi på(: gulligt. Gillar intecola light men burken med bambi på fick mig att köpa den iaf.

Såååå gullig;)


                                                                                                           



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: