SKRIVET: 2009-10-03, kl 12:40:09 | PUBLICERAT I: My blonde life

lördag idag dåe

Idag har man inte gjort ett skit. Jag har bara sovit typ:P Och det regnar ute nu så det är lagom kul. Jävla väder asså.
Sen ska idag ska jag till mamma iaf. Ibland är det jävligt jobbigt att ha skilda föräldrar. Mina har vart det sen jag var liten så jag vet inget annat. Men det är jävligt jobbigt att bo två ställen. Och det är en mil imellan dom. Så det är liksom inte bara att gå till mamma/pappa och hämta en sak som jag har glömt där eller så. Jag måste ta bussen eller få skjuts(som jag aldrig får). Och ska jag ta bussen måste jag åka omväg och byta buss, för det är ingen som går direkt. Fan vad jobbigt. Tycker inte ni också det som har det så?? Jag tycker iaf det men jag tänker inte bara bo hos en föräldrar heller. För det skulle jag aldrig kunna välja.

Fan vad allt ska vara jobbigt ibland. Sen är det krångel med skolan också. Jag ligger efter mycket och så är det lite andra saker. Och innan har skolan inte blandat  in mina föräldrar så värst mycket i det men denna veckan har dom gjort det ordentligt. Så jag är jävligt trött på allt nu.

Ibland är det fan bra att ha n blogg att klaga av sig på;) puss på er





                                                                                                          



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: