SKRIVET: 2009-09-21, kl 20:50:51 | PUBLICERAT I: My blonde life

Jag..


Jag hatar när personer, speciellt kända bloggere/bloggerskor ska ha sina "privata bråk" genom sina bloggar. Säger bara, verkligen moget.
Visst om det är ett bloggbråk eller "bloggkrig" kanske jag ska säga. Men era privata bråk??. Snacka med personen face mot face om du har så mycket att säga. eller iaf ring.
Eller är det bara jag som tycker det?

Här är ett exempel ur *****s blogg.







Solarium. Det är egentligen en jävlig dålig sak att hissa, eftersom att det kan orsaka canser och bla bla.
Men jag måste endå erkänna att vad vore man utan solarium? Jag har svårt att bli brun men whatever när det finns solarium. Jag är liksom brun tackvare den.
Så liksom, en självklar hiss endå.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: